BELLEN VIA VOIP
Bij VoIP bel je via internet en bespaar je op vastrecht-, opstart- en gesprekkosten in vergelijking met het traditionele bellen. Bovendien heb je meer functionaliteiten. Met één toestel heb je hetzelfde functionaliteitenpakket als dat van een telefooncentrale. Zo ben je altijd bereikbaar onder één nummer, ook in het buitenland, tegen dezelfde kosten. Je hebt een onbeperkt aantal in- en uitgaande lijnen. Ben je in gesprek, dan krijgt de beller geen bezettoon, maar het gesprek schakelt automatisch door naar een andere collega. Je kunt eveneens een welkomsttekst of een wachtrijtekst laten afspelen of de mogelijkheid geven om een voicemailbericht in te spreken. Voicemailberichten krijg je bovendien als bijlage in je e-mail.
FLEXIBILITEIT MET INTERNETBELLEN
Met onze hosted VoIP centrale beschik je bovendien over geïntegreerde software voor videoconferencing, mobiele apps voor iOS en Android, live chat op de website en nog veel meer.
Dankzij de apps voor iOS en Android is zakelijke communicatie niet langer gebonden aan de kantoorlocatie. Neem het kantoornummer overal mee naar toe en werk waar het je uitkomt.
Het maakt dus niet uit waar je zit. Ook vanuit het buitenland bel je alsof je in Nederland bent. Je hoort het niet en de kosten zijn hetzelfde.
“Gebruik het kantoornummer op je smartphone”
“Beheer de telefoonstatus en bekijk de beschikbaarheid van andere collega’s”
“Geïntegreerde videoconferenties via je browser”
“Communiceer via spraak, video en instant messaging”


HOE WERKT VOIP
Bij VoIP maakt je toestel via internet de telefoonverbinding, hiervoor gebruik je de bestaande internetverbinding. Je plugt een speciale VoIP-telefoon in. Je behoudt je eigen nummer of je kiest voor een nieuw telefoonnummer. Op de computers, laptops en mobiele telefoons installeren we software waarmee VoIP activeren. De kosten zijn lager dan traditioneel bellen omdat je geen fysieke centrale meer nodig hebt. De overzichtelijke rapportages geven je een helder beeld van het in- en uitgaande belverkeer.
“Flexwerkers en buitendienst bellen gratis naar kantoor”
“Communiceer via zakelijke en niet via persoonlijke apps”
HOSTED VOIP CENTRALE BIJ GKS ICT SOLUTIONS
Voor VoIP is een stabiele internetverbinding nodig. Mocht er onverhoopt een stroomstoring zijn of de internetverbinding eruit liggen dan ben je telefonisch niet bereikbaar. Ook kun je dan niet bellen via de VoIP-verbinding. Daar moet je natuurlijk niet aan denken. Hiervoor bieden wij de extra zeker co-locatie oplossing waarbij we je centrale op onze locatie plaatsen. Wij monitoren 24/7 en hebben opvang via noodstroom. Onze dubbele internetverbinding schakelt automatisch over als één van de internetverbindingen wegvalt. Tot slot is er een back-up routering. Zo ben je er altijd zeker van dat je bereikbaar bent.
“Plug&Play IP-telefoons via provisioning altijd de recentste firmware”
“Door ons beheerd, inclusief beveiligingspatches en upgrades”

MEER INFORMATIE?
Ben je enthousiast over onze dienstverlening? Wil je met ons in gesprek over VoIP-oplossingen, clouddiensten, internetverbindingen of computerbeveiliging?
Neem dan contact met ons op. We staan klaar om jou een glimlach achter je beeldscherm te geven.
GKS ICT Solutions
Industrieweg Oost 7b
6662 NE Elst (Gld)
T. 0481 – 45 30 50
E. [email protected]