ICT-ADVIES

De continuïteit van je bedrijfsprocessen is mede afhankelijk van goed werkende ICT. Als het netwerk eruit ligt, de internetverbinding niet werkt, je computersysteem gegijzeld is door internetcriminelen of je telefonisch niet bereikbaar bent, dan ligt een groot deel van het werk gelijk stil. Dat wil je te allen tijde voorkomen. Bij computerproblemen achterhalen we eerst de oorzaak en lossen het probleem op. Daarna gaan we inzichtelijk maken hoe zaken beter of anders kunnen. We kijken naar alle bedrijfsprocessen waarop ICT van invloed is. Op functioneel gebied, maar zeker ook op veiligheidsaspecten. Cybercrime neemt toe, de verantwoording van datalekken ligt bij de ondernemer en virussen verstoren je bedrijfsvoering ernstig. De pijn is groot als het mis gaat, we proberen dat voor te zijn.

SYSTEEMBEHEER

Wil je geen bekommering hebben om het systeembeheer of omvatten de werkzaamheden teveel voor de eigen ICT-afdeling dan nemen we het systeembeheer uit handen. Denk daarbij aan het maken van back-ups, installeren en updaten van het besturingssysteem en software, updaten van firewalls, virusscans en andere veiligheidsmaatregelen, het instellen van wachtwoorden, beveiligen en onderhoud aan servers en andere apparatuur. Ook het aanleggen van netwerken en het realiseren van (gescheiden) internetverbindingen voeren we uit. Bij technische vragen of computerproblemen raadplegen medewerkers ons moeiteloos via ons supportsysteem.

GKS regelt systeembeheer, VoIP, Cloud opslag, I like internet tool en Werkplekinrichting.
Een GKS medewerker levert telefonisch support en ziet grafieken op zijn beeldscherm

SUPPORT

Een vergeten wachtwoord. Een e-mail die niet verzonden wordt. Een functionaliteit in een programma die niet werkt zoals hij hoort te werken. Een vastlopende computer. Zomaar een greep uit de ICT-problemen die voor kunnen komen. Bij computerproblemen meld je dat eenvoudig via onze helpdesk. Onze ICT-experts loggen vanaf ons kantoor in op je computer, kijken wat er aan de hand is en lossen daar waar mogelijk het probleem direct op. Gelijktijdig leggen we uit waarom het probleem is ontstaan, zodat herhaling wordt voorkomen. Krijgen we vaker dezelfde supportaanvraag vanuit het bedrijf, dan versturen we een e-mail met uitleg voor alle medewerkers. Daarmee bespaar je onnodige supportkosten. Problemen fixen we zo snel mogelijk met als resultaat een glimlach op het gezicht achter het beeldscherm.

MEER INFORMATIE?

Goedwerkende apparatuur verhoogt het werkplezier. Van een netwerk dat eruit ligt, een programma dat niet naar behoren werkt of een trage wifiverbinding word je niet blij. Wij zorgen voor de glimlach achter je beeldscherm.

Advies nodig op ICT-gebied? Of heb je ICT-problemen?

GKS ICT Solutions
Einsteinweg 25
6662 PW Elst (Gld)
T. 0481 – 45 30 50
E. info@gks.nl